Veelgestelde Vragen

Antwoorden op de meest gestelde vragen!

Hoe plaats ik een bestelling?

Loop je helemaal warm voor een artikel uit de UNIK collectie? Dan is de volgende stap heel simpel. Plaats het item of de items van jouw keuze in jouw ‘winkelwagen’ en klik als je klaar bent met shoppen op ‘uw winkelwagen’. Je wordt dan stap voor stap door het aankoopproces geleid. Het is belangrijk dat je de juiste adresgegevens invoert, omdat jouw pakket naar dat adres wordt gestuurd. Controleer daarom goed of de gegevens kloppen, anders komt jouw pakket niet aan. Heb je een afwijkend bezorg- of factuuradres? Dat is geen probleem, dit kun je aangeven tijdens het bestelproces. Ben jij iets langer onderweg om een pakket aan te nemen? Dan hebben we speciaal voor jou een deurhanger ontworpen zodat de pakjesbezorger weet dat het voor jou iets langer duurt.

 

 

Welke betaalmethoden zijn er?

Bij UNIK heb je keuze uit verschillende betaalmethoden, namelijk via: 

  • Online bankieren (i.e. Bancontact / Mister Cash, iDEAL, KBC/Belfius/ING Online, )
  • Overschrijving – Vanaf dat je betaling op onze rekening hebben ontvangen sturen wij jouw bestelling op
  • Cash of bancontact betaling bij ophaling in onze showroom te Lier

 

Verzenden jullie ook internationaal?

Wij verzenden naar België en Nederland. Andere bestemmingen zijn mogelijk na navraag.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in een winkel?

Ja. Jouw pakket kan je ook afhalen in de UNIK showroom, daar kan je het product eens bekijken en uitproberen zodat je zeker bent van je aankoop.
De UNIK showroom is geopend op volgende dagen:

  • Dinsdag : 10.00u tot 17.00u
  • Woensdag: 10.00u tot 17.00u
  • Donderdag : 10.00u tot 17.00u

Wens je op een ander tijdstip te komen, dit kan op afspraak via het nummer: +32 (0) 468 06 21 32

 

Hoelang is de levertijd?

Wij zijn geen bol.com – geven persoonlijke service – maar trachten zo snel mogelijk aan de wensen te voldoen. Levering van jouw pakket binnen de Benelux gebeurt normaal gezien op woensdag en vrijdag. Tijdens feest- en vakantieperiodes kan het iets langer duren. Onvoorziene omstandigheden buiten onze wil om (stakingen, extreem slechte weersomstandigheden, …) kunnen er ook voor zorgen dat jouw pakket iets langer onderweg is.

 

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

De verzendingskosten bedragen tussen de 5.00 euro en 6.50 euro voor een levering binnen de België, een verzending aan huis in Nederland kost 9.50 euro. Is jouw bestelling groter dan 75 euro? Hoera! Wij nemen de verzendingskosten dan voor onze rekening! Als je verkiest om je bestelling zelf op te halen zijn er ook geen verzendingskosten!

 

Kan ik mijn bestelling(en) retourneren?

Je kan de producten die je via unikproducts.be hebt besteld binnen 14 dagen ruilen of terugsturen. Zodra we jouw pakket hebben ontvangen betalen we je het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug, mits de artikelen compleet zijn, nog in de originele verpakking zitten, voorzien zijn van het prijskaartje, ongedragen, ongewassen en onbeschadigd zijn. Cadeaubonnen worden niet retour genomen (vanwege hun gepersonaliseerde vorm), geruild of uitbetaald in geld, ook niet gedeeltelijk.

  

Kan ik mijn bestelling annuleren of veranderen?

Zodra je jouw bestelling hebt betaald, is het niet meer mogelijk deze te annuleren of veranderen. Na ontvangst van jouw bestelling, is het uiteraard wel mogelijk om jouw artikel(en) te ruilen. 

 

Heb je een item ontvangen dat je niet hebt besteld? Of is het item beschadigd? Dan kunt je het volgende doen:

Als je een item hebt ontvangen dat je niet hebt besteld, of het item is beschadigd, kun je de items naar ons terugsturen. De verzendkosten van retour zullen dan vergoed worden.

 

Wat is jullie rekeningnummer?

Ons rekeningnummer is:

IBAN BE74363106493003
BIC BBRUBEBB

 

Voor andere vragen of suggesties kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen via:

UNIK by Peever International
Plaslaar 38 – 2500 Lier
E-mail: info@unikproducts.be
Telefoonnummer: +32 (0) 468 06 21 32 (ma-vr, 10.00-17.00u)

 

Een klacht indienen?

Als u een probleem hebt met een onlineaankoop en het u niet lukt dit probleem met de verkoper op te lossen, dan kan je gebruikmaken van dit platform om uw klacht door te sturen naar een erkend geschillenorgaan: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main.