Unik in tijden van Corona

Beste

De verspreiding van het Coronavirus (COVID-19) leidt nationaal en internationaal tot diverse maatregelen en beperkingen. Je hoort sommige mensen klagen dat ze niet buiten mogen of niet kunnen afspreken met vrienden… voor veel van onze klanten zijn deze opgelegde maatregelen en beperkingen een dagdagelijkse realiteit.

Ik ontmoet heel vaak mensen die enkel kunnen rekenen op een klein netwerk of een handje vol mantelzorgers en er verder vaak heel alleen voorstaan. Het is dan ook hartverwarmend om te zien wat een mooie initiatieven er vandaag ontstaan nu iedereen eens kan voelen en ervaren wat het is om helemaal geïsoleerd te worden van een wereld die normaal altijd maar voortdraait en waar de lat altijd hoog ligt. Hoog tijd dus om eens even te reflecteren en stil te staan.

Ook bij UNIK hebben we onszelf enkele maatregelen en beperkingen opgelegd en daarmee staat de onvoorwaardelijke toewijding aan de gezondheid en veiligheid van onze klanten, de gemeenschap en onze medewerkers voorop.

 

Wat als je een bestelling wilt plaatsen bij UNIK?

Op dit moment werken we al jullie bestellingen af met aangepaste veiligheidsregels en worden de verzendingen gebundeld op dinsdag en donderdag.
Onze bezorgdienst heeft laten weten dat ze voorlopig geen vertragingen verwachten. Wel tekent je bezorger met ingang van vandaag zelf voor de ontvangst van je bestelling. Dit om contact tussen mensen zoveel mogelijk te vermijden.

 

Kan ik mijn pakketje nog ophalen in de showroom?

Als gevolg van de maatregelen is onze showroom voorlopig gesloten. Ligt er een bestelling voor je klaar op onze locatie? Stuur dan een mail naar [email protected], we zoeken graag mee naar een oplossing.

 

Waar kan ik nog terecht met vragen?

Je bereikt ons het snelst via mail ([email protected]) of telefonisch op het nummer: +32 475/49 65 51

 

Wat zijn de gevolgen voor UNIK?

Voorlopig hebben wij voldoende voorraad om de continuïteit van onze webshop te garanderen. We hebben verregaande veiligheidsmaatregelen en voorzorgsmaatregelen genomen om ervoor te zorgen dat we ook in tijden van crisis onze dienstverlening kunnen blijven garanderen, uiteraard staat de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers voorop. Als we verdere maatregelen moeten nemen, brengen we jou direct op de hoogte.

 

Nog vragen?

Heb je nog vragen naar aanleiding van dit bericht? Aarzel dan niet en neem contact met ons op via [email protected]

We hopen dat jullie in goeie gezondheid blijven en dat jullie ondanks alles een beetje kunnen genieten van wat extra comfort in huis.

UNIKe groeten,

 

Yannic Verlinden

Wees de eerste om te reageren...
Laat een reactie achter